BETER SLAPEN

Een op drie Nederlanders krijgt in zijn volwassen leven te maken met slaapproblemen.

Je kunt dan denken aan: Moeite met inslapen omdat je je onrustig voelt. Malende gedachten waardoor je ’s nachts niet door kunt slapen. Of ruim voor je wekker wakker worden en moeite hebben met opstaan omdat je je niet uitgerust voelt. Overdag voel je je vaak moe, lusteloos en prikkelbaar.

Doe de slaaptest

Gelukkig is er in de meeste gevallen iets aan te doen!

Voor zowel bedrijven als particulieren verzorg ik een slaaptraining gebaseerd op een wetenschappelijk bewezen methode, de cognitieve gedragstherapie voor insomnie (CGT-I). Deze training heeft als enig hoofddoel om jezelf in staat te stellen je slaapgedrag te verbeteren. De slaaptraining geeft in 6 weken tijd inzicht in het persoonlijk slaapgedrag en leert wat er voor nodig is de nachtrust blijvend en zelfstandig te verbeteren. Leer beter slapen middels een individueel traject of een cursus in groepsverband. Wil je weten of het iets voor jou is? Doe vrijblijvend de Slaaptest of klik op onderstaande link voor meer informatie.

 

Onderwerpen die aan de orde komen:

Optimaliseren van je slaapomgeving en slaapgedrag

Het effect van voeding op slaap

Versterken van positieve gedachten en houding ten aanzien van slaap

Stressreductie

Bevorderen van lichamelijke en geestelijke ontspanning

Resultaat:

Je hebt inzicht in je persoonlijk slaapgedrag, leert een meer ontspannen houding aan te nemen ten opzichte van slapen en weet wat er voor nodig is je eigen nachtrust blijvend en zelfstandig te verbeteren.

Hierdoor:

Slaap je beter en ben je in staat zèlf je slaapgedrag steeds verder te verbeteren (Beter Slapen Plan)

Kun je je dagelijkse zorgen beter loslaten

Weet je hoe je je geestelijk en lichamelijk kunt ontspannen

Heb je een vitaler en energieker gevoel

Ben je minder prikkelbaar

Lever je betere prestaties op je werk en geniet je meer

Meer over de slaapcursus